Vilkår og betingelser for TV 2 Play Premium Partner abonnement

Gældende pr. 15. august 2013

Almindelige betingelser for brug af TV 2 Play. Disse almindelige betingelser supplerer de abonnementsvilkår, som du er underlagt ved din TV- og internetudbyder.

Aftalens indgåelse
Du har købt adgang til TV 2 Play via din TV- eller internetudbyder. Aftalen er indgået mellem dig og din TV- eller internetudbyder og eventuelle spørgsmål vedr. pris og vilkår skal derfor rettes til din TV- eller internetudbyder.

Herunder er beskrevet hvilke vilkår og betingelser, der gælder når du bruger TV 2 Play.

TV 2 Play Premium Partner
Som TV 2 Play Premium Partner kunde har du adgang til at se live-tv fra tv-kanalerne TV 2, TV 2 Zulu, TV 2 Charlie, TV 2 NEWS, TV 2 FILM og TV 2 Fri. En stor del af programmerne vil også kunne ses som VOD (Video On Demand). Visse serier og film er kun tilgængelige i en begrænset periode efter de har været vist på TV. Du kan som tillæg til dit abonnement på TV 2 Play leje film som pay per view. TV 2 Play samarbejder med YouSee Cinema, og TV 2 Play-abonnenter har mulighed for at leje film fra YouSee Cinema. Når du lejer en film fra YouSee Cinema, har du adgang til den pågældende film i 24 timer fra det tidspunkt, hvor du lejer filmen. Leje af film i YouSee Cinema er kun tilgængeligt på PC.

Tekniske anbefalinger
For at benytte TV 2 Play bør man som minimum have en internetforbindelse på 2 mbit/s. Et TV 2 Play-abonnement giver dig adgang til at se indholdet fra alle platforme, hvor TV 2 Play forefindes. Af rettighedsmæssige årsager er der dog programmer, som ikke er tilgængelige fra alle platforme. TV 2 Play-applikationen er inkluderet i abonnementet og kan hentes i Apples danske App Store, men det kræver et aktivt abonnement for at se programmerne. Der kræves endvidere en dansk ip-adresse for at benytte applikationen.

TV 2 Play kan ses på både Windows og Mac. Det er ikke muligt at se TV 2 Play med Linux styresystem.

TV 2 Play på PC sender i automatisk tilpasset kvalitet på mellem 600-2100 kbit/s. Det vil løbende blive tilpasset udviklingen. Den oplevede kvalitet hos den enkelte bruger er afhængig af brugerens internetforbindelse og computerkraft.

Internetforbindelsen

Hastigheden på trådløse netværk kan være for lav til at se video i høj kvalitet. På trods af at en hastighedstest kan vise hurtig forbindelse, kan det være svært at opretholde en høj hastighed. Dette kan resultere i, at videoen går ned i en meget lav og grynet kvalitet. TV 2 anbefaler derfor, at du ser TV 2 Play via fast/kablet forbindelse. Du skal ligeledes være opmærksom på, at video er forholdsvis trafiktung, hvilket kan medføre, at der kan være udgifter forbundet hermed. Dette afhænger imidlertid af, hvilket internetabonnement du har.

Krav til hardware og software

Der kræves den nyeste version af Silverlight, og der kræves ligeledes den nyeste version af Firefox eller Internet Explorer. Chrome eller Safari kan benyttes.

Med hensyn til CPU kræves følgende;

· Windows: X86 eller x64 1.6-gigahertz (GHz) eller hurtigere med 512 MB RAM.

· Macintosh: Intel Core Duo 1.83-gigahertz (GHz) eller hurtigere med 512 MB RAM.

Beta-software understøttes ikke.

For en fuld liste over supporterede styreprogrammer og browsere se: http://www.microsoft.com/getsilverlight/locale/en-us/html/installation-win-SL4.html

Andet

Du skal tillade cookies og javascript for at kunne benytte TV 2 Play.

Størstedelen af vores indhold kræver DRM-kryptering, og det er derfor nødvendigt, at der i Silverlight er aktiveret overførsel og opdatering af komponenter, som er nødvendige for afspilning af beskyttet indhold.

Andre programmer på computeren kan have indflydelse på afspilningsoplevelsen, enten hvis programmerne er CPU-krævende eller har indvirkning på internetforbindelsen, herunder antivirus programmer, Netværks Proxier og debug-programmer, spil og medieredigeringsprogrammer m.m.

TV 2 kan løbende ændre sikkerhedsforanstaltninger, hvilket kan medføre ændrede krav til tilsluttet udstyr som eksterne skærme, kabling og lignende.

Windows Phone , iPad, iPhone, og iPod Touch

TV 2 Play på Windows Phone, iPad, iPhone og iPod Touch sender i automatisk tilpasset kvalitet på mellem 110-1800 kbps. Den kvalitet, du oplever, kan være afhængig af din internetforbindelse og computerkraft.

Internetforbindelsen

Hastigheden på trådløse eller mobile netværk kan være for lav til at se video i høj kvalitet. På trods af at en hastighedstest kan vise hurtig forbindelse, kan det være svært at opretholde en høj hastighed. Dette kan resultere i, at videoen går ned i en meget lav og grynet kvalitet. TV 2 anbefaler derfor, at du ser TV 2 Play via WiFi, når det er muligt, da det er mere stabilt end 3G.

Du skal ligeledes være opmærksom på, at video er trafiktungt, hvilket kan medføre, at der kan være udgifter forbundet hermed. Dette afhænger imidlertid af, hvilket internet-, mobil- eller dataabonnement du har.

Krav til hardware og software

TV 2 Play understøtter alle standard versioner af iPad, iPhone og iPod Touch med Apple iOS 5.0 eller nyere.

Beta versioner eller ændrede versioner af Apple iOS understøttes ikke.

Andet

TV 2 kan løbende ændre sikkerhedsforanstaltninger, hvilket kan medføre ændrede krav til tilsluttet udstyr som eksterne skærme, kabling og lignende.

SONY Bravia Internet TV m.m.

TV 2 Play kan ses på SONY Bravia tv, SONY Blu-ray afspiller m.v. Af rettighedsmæssige årsager kan SONY-brugere maksimalt have op til tre SONY-produkter registreret ad gangen via profilsiden på TV 2 Play. Live-tv er af tekniske årsager ikke tilgængeligt via SONY.

Spørgsmål til SONYs produkter henvises til SONY.

Geografiske begrænsninger
Af rettighedsmæssige årsager er det fulde indhold af TV 2 Play kun tilgængeligt inden for Kongeriget Danmark. Det er derfor ikke tilladt at tilgå TV 2 Play uden for Kongeriget Danmark med en dansk IP-adresse.

Er du bosat uden for Danmark, eller ønsker du at se TV 2 Play på udlandsrejsen, skal vi gøre opmærksom på, at der vil være programmer som du af rettighedsmæssige årsager ikke kan se. Du vil kunne se de fleste danskproducerede programmer og følge med i nyhederne ved bl.a. at se TV 2 NEWS live. Derimod vil du ikke kunne se film og udenlandsk producerede serier. Sport vil som udgangspunkt ikke kunne ses fra udlandet.

Parternes forpligtigelser

TV 2 er forpligtet til at levere TV 2 Play, så længe abonnementsaftalen er i kraft.

Dit abonnement er knyttet til dit brugernavn og er personligt for dig. Det kan også benyttes af andre medlemmer af din husstand, men du/I kan kun få adgang til indholdet fra TV 2 Play fra en enhed ad gangen. For at forhindre misbrug kan du højst benytte 3 forskellige enheder inden for 24 timer, fx to PC'er og en iPad. Du vil blive bedt om at registrere dine enheder og kan højst benytte 5 forskellige enheder. Du kan registrere og styre, hvilke enheder der har adgang, på din profilside. Du kan udskifte en enhed hver 30. dag.

Du må ikke udsende indholdet fra TV 2 Play offentligt, og du må ikke kopiere eller distribuere indholdet fra TV 2 Play. Hvis TV 2 konstaterer eller har mistanke om, at du kopierer indhold fra TV 2 Play eller deler brugeradgangen med personer uden for din husstand, kan TV 2 uden varsel afskære din adgang til at benytte TV 2 Play, ligesom TV 2 forbeholder sig ret til at iværksætte retsforfølgning af krænkelsen.

Du må ikke omgå de sikkerhedsforanstaltninger, der er opstillet i forhold til brugen af TV 2 Play i Kongeriget Danmark og i udlandet. Dette vil blive betragtet som ulovlig brug af TV 2 Play.

TV 2 tilstræber at have tilstrækkelig kapacitet, så alle abonnenter altid kan få adgang til TV 2 Play, og TV 2 vil bestræbe sig på, at TV 2 Play er tilgængelig på alle tidspunkter. Ved live tv-udsendelser forbeholder TV 2 sig ret til at begrænse adgangen, hvis det på grund af for mange samtidige brugere anses for nødvendigt for at undgå nedbrud under udsendelsen. Der kan endvidere være enkelte programmer på TV 2s kanaler - både hvad angår live-udsendelser og on demand - som af rettighedsmæssige årsager ikke er tilgængelige på TV 2 Play. Brugere, som dermed afskæres fra at kunne se den/de berørte udsendelser, er ikke berettiget til nedslag i eller tilbagebetaling af abonnementet. TV 2 påtager sig endvidere ikke ansvar for tab, der måtte opstå som følge af tekniske fejl, problemer med opkobling til internettet, behandling af data i forbindelse med betaling, eller tab påført på anden måde, ligesom TV 2 fraskriver sig ethvert ansvar for tab forårsaget af, at en bruger har anvendt servicen uden at følge de tekniske kravspecifikationer eller supplerende vejledninger.

Ændring af vilkår for brug af TV 2 Play
TV 2 kan til enhver tid ændre indholdet af TV 2 Play. Ved mindre justeringer vil disse blive varslet på www.tv2.dk , mens du i forbindelse med væsentlige ændringer vil modtage en individuel varsling på den e-mailadresse, du har oplyst, eller på sms til det mobilnummer, der er tilknyttet.

TV 2 kan løbende ændre og tilrette Vilkår og Betingelser for TV 2 Play Premium Partner abonnement. Ved mindre justeringer vil disse blive varslet på www.tv2.dk, mens du i forbindelse med væsentlige ændringer vil modtage en individuel varsling på den e-mailadresse, du har oplyst, eller på sms til det mobilnummer, der er tilknyttet.

Ophør
Hvis du ønsker at opsige et abonnement, skal du kontakte den TV- eller internetudbyder, som du har indgået aftalen med. Når aftalen er opsagt og abonnementsperioden er udløbet vil TV 2 Play få besked fra din TV- eller internetudbyder, og automatisk lukke for adgangen.

Privatlivs- og cookiepolitik
På TV 2 Play og resten af TV 2s hjemmesider bruger vi primært cookies til webanalyser med henblik på at optimere oplevelsen på hjemmesiderne. På vores hjemmeside www.kundeservice.tv2.dk kan læse meget mere om TV 2s Privatlivs- og cookiepolitik.

Nyhedsbrev

Som kunde modtager du automatisk TV 2 Plays nyhedsbrev på din registrerede e-mailadresse. Du kan til enhver tid afmelde dette på nyhedsbreve.tv2.dk.

Tvister
Tvister afgøres ved danske domstole og efter dansk ret.

Kontaktoplysninger
Har du spørgsmål vedr. brugen af TV 2 Play, kan du kontakte TV 2's Kundeservice på tlf. 89 88 12 12 eller sende en mail til

Spørgsmål vedrørende abonnementet skal rettes til din TV- eller internetudbyder. Herunder er listet de TV- og internetudbydere som TV 2 Play samarbejder med i øjeblikket:

Waoo:
Klik på linket og find kontaktoplysningerne for dit område
http://www.waoo.dk/Service/Kundeservice/Kontakt-dit-lokale-energiselskab

Filmstreams for leje-film leveres af YouSee A/S, Teglholmsgade 1, 0900 København C, tlf. 80 80 40 40. Spørgsmål eller klager vedrørende filmleje skal rettes til TV 2 Play og TV 2 NETs Kundeservice.

Luk

Hov, vent lige et øjeblik...

Vi kan se, du er ved at sige farvel til TV 2 PLAY. Men inden da:


Hvad med at prøve nedenstående i stedet?


Annuller Fortsæt

Luk

Vil du genaktivere dit abonnement?

Dit abonnement vil blive aktiveret, og du kan benytte det med det samme.

Der skete en fejl der gjorde, at vi ikke kunne genaktivere dit abonnement. Prøv venligst igen.

Vi var stadig ikke i stand til at genaktivere dit abonnement, kontakt venligst vores kundecenter
Kontakt kundecernter


Fortryd Genaktiver Abonnement

Luk

Genaktivering godkendt

Dit abonnement er nu blevet genaktiveret, og kan benyttes allerede nu.


God fornøjelse!


Luk

Vi er kede af at sige farvel...

Og vi håber naturligvis at se dig igen! TV 2 PLAY får nyt indhold hver eneste dag, så hold øje med om der kommer noget der passer lige til dig i vores nyhedsbrev og på Facebook. Det er også her vi skriver om de nye features der løbende bliver udviklet til tjenesten. Tak for denne gang og på gensyn!

Luk

Du er nu ved at opsige dit abonnement

Vælg opsigelsesgrund:

Bekræft opsigelse

Luk

Prøv igen!

Der opstod en fejl under forsøget på at opsige dit abonnement.


Forsøg venligst igen!


Luk

Dit abonnement er nu opsagt.


På gensyn på TV 2 PLAY


Luk

Skift til

Abonnement

Tekst



Fortryd Opgradér

Luk

Opgradering godkendt

Dit abonnement er nu blevet opgraderet, og er allerede trådt i kraft.


God fornøjelse!


Luk

Prøv igen!

Der opstod en fejl under forsøget på at opgradere dit abonnement.


Forsøg venligst igen!


Support